Ελληνικός Ερωτικός κινηματογράφος – Ελληνικές Τσόντες

Ελληνικός Ερωτικός κινηματογράφος – Ελληνικές Τσόντες.

Η ιστορία του πορνό κινηματογράφου στην Ελλάδα μέχρι σήμερα.

Σουρεαλιστικές σκηνές, πικάντικο χιούμορ, καλτ πρωταγωνιστές .Ένα «συνεσταλμένο» ερωτικό πάθος μπροστά από την κάμερα σε μια Ελλάδα που θέλησε να αναπαράγει και στην μεγάλη οθόνη τον ερωτισμό που μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’60 ήταν κυρίως made in USA.
Ελληνικός Ερωτικός κινηματογράφος – Ελληνικές Τσόντες .
Σουρεαλιστικές σκηνές, πικάντικο χιούμορ, καλτ πρωταγωνιστές .Ένα «συνεσταλμένο» ερωτικό πάθος μπροστά από την κάμερα σε μια Ελλάδα που θέλησε να αναπαράγει και στην μεγάλη οθόνη τον ερωτισμό που μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’60 ήταν κυρίως made in USA.
Η τότε Ελλάδα των αυστηρών ηθών και των οικογενειακών παραδόσεων, άρχισε να βλέπει «τσόντες»-πρόσθετες ερωτικές ταινίες σε κανονικές κινηματογραφικές προβολές-, την ίδια στιγμή που και στα περίπτερα στοιβάζονταν μια σειρά από περιοδικά με άκρως ερωτικό περιεχόμενο προερχόμενα κυρίως από την Ιταλία: Μεταφρασμένα πρόχειρα, έφταναν στους ενδιαφερόμενους κακήν κακώς, προκαλώντας φυσικά σάλο στην καθωσπρέπει κοινωνία.
Ελληνικός Ερωτικός κινηματογράφος – Ελληνικές Τσόντες .

 

Η παραγωγή εγχώριων ερωτικών ταινιών, άρχισε σιγά σιγά να παίρνει σάρκα και οστά από μια χούφτα δημιουργών του παλαιού ελληνικού κινηματογράφου και άρχισε να διανέμεται στους «πονηρούς» κινηματογράφους της Ομόνοιας με πρωταγωνιστές ορισμένες από τις καλτ σήμερα φιγούρες του είδους, όπως ο Κώστας Γκουσγκούνης.
Αλλα ας πιάσουμε την ιστορία από την αρχή:

Η Απαρχή

Ο ελληνικός κινηματογράφος ξεκίνησε στις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα (η πρώτη Ελληνική ταινία με γυμνό ήταν η «Δάφνις και Χλόη» του Ορέστη Λάσκου, το 1931), με ένα μικρό αριθμό ταινιών μέχρι το 1940 (35 κατά προσέγγιση). Η άνθησή του άρχισε μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο, με 4-7 ταινίες το χρόνο μέχρι το 1950 και σταδιακά η παραγωγή αυξήθηκε μέχρι τις 60 ταινίες το 1960. Η χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου ήταν από το 1960 μέχρι το 1973 φτάνοντας μέχρι τις 97 ταινίες το χρόνο (με μέσο όρο 80 ταινίες ανά έτος). Εκεί, λοιπόν, στις αρχές της δεκαετίας του 1970, και ενώ ο εγχώριος κινηματογράφος ποιοτικά πνέει τα λοίσθια υπό την παντοκρατορία της Φίνος φιλμς, εγείρεται αργά και σταθερά η ελληνική βιομηχανία  πορνό. Η νέα αυτή βιομηχανία ταινιών απομυζώντας από την προϋπάρχουσα τους πρώτους «ηθοποιούς» της καθώς και μια ολόκληρη συντεχνία από τεχνικούς, σεναριογράφους, παραγωγούς και σκηνοθέτες που χρειάζονταν ώστε να πλαισιώσουν το ρηξικέλευθο, για τα δεδομένα της εποχής, εγχείρημα, αποτέλεσε την απαρχή  ενός είδους που θα ήκμαζε για περίπου δύο δεκαετίες. Και όλα αυτά σε μία Ελλάδα με νωπές τις μνήμες από την τότε πρόσφατη χούντα των Συνταγματαρχών και με μία εμφανέστατη αδυναμία να ακολουθήσει την νοοτροπία των άλλων νεόπλουτων, ευρωπαϊκών κρατών, προσπαθώντας, ωστόσο, να γεμίσει τα παιδιά της με φαντασιώσεις επίπλαστου πλούτου και στην περίπτωση μας, επίπλαστου ερωτισμού.

Οι «Πρωταγωνιστές»

Από αυτή την εγχώρια παραγωγή αισθησιακών ταινιών θα αναδειχθεί, όπως ήταν φυσικό, και ένα  εγχώριο «star system» με γνωστότερους πρωταγωνιστές μεταξύ άλλων τον Κώστα Γκουσγκούνη (η μοναδική ταινία σκληρού πορνό που συμμετείχε ήταν «Ο ηδονοβλεψίας» ενώ στην αισθησιακή ταινία του 1971 «Σεξ… 13 μποφόρ»  είχε ως συμπρωταγωνιστή τον Λυκούργο Καλλέργη, πρωταγωνιστή του Θεάτρου Τέχνης και σεβάσµια τότε συνδικαλιστική και πολιτική φιγούρα, όντας μάλιστα και βουλευτής του ΚΚΕ για μεγάλο διάστημα), τον Νότη Πιτσιλό (αυτοπεριοριζόταν σε ρόλους ηδονοβλεψία, σχολιάζοντας με χιούμορ τα δρώμενα, παίρνει για πρώτη και μοναδική φορά μέρος σ’ αυτά στην ταινία «Διακοπές στην Ύδρα»), τον Τέλη Σταλόνε («Ο κύριος καθηγητής» και πολλές άλλες), τον Κώστα Μπόκολη (άγνωστο αν αυτό είναι το κανονικό του όνομα ή το καλλιτεχνικό, ο οποίος εμφανίστηκε μόνο σε μια ταινία, στην «Ποιος θα πηδήξει τη γοργόνα;»), τον Παύλο Καρανικόλα («Εμείς οι βλάχοι όπως λάχει»), τον Κώστα Σαμαρά («Αληθινή ηδονή» με το ορθογραφικό λάθος πάνω στην αρχική κόπια όπου το Ηδονή ήταν γραμμένο Ηδονή και με τις 2 απίστευτες σκηνές σεξ μέσα σε φέρετρο με το Κώστα Σαμαρά να φέρει μπέρτα αλά Dracula), τον Τζίμι Μπελαρίκε (ο γνωστός έγχρωμος πρωταγωνιστής προερχόμενος από τις ΗΠΑ), την Κατερίνα Σπάθη («Σκύψε ευλογημένη», «Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη» κ.α.), τη Μόνικα Δημητρίου (με συμμετοχές σε 27 ταινίες πορνό), την Ίριδα Λουλούδη («Το Παλαμάρι του Βαρκάρη») και δίπλα σε όλους αυτούς, αλλοδαπές στην πλειονότητά τους, άγνωστες «ηθοποιοί», οι οποίες, κατά ομολογία παραγωγών και σκηνοθετών της εποχής, «αλιεύονταν» από την Πλάκα ή το Μοναστηράκι και έναντι μίας καλής για την εποχή αμοιβής, έπαιζαν σε ταινίες που, θεωρητικά, δεν θα εμφανίζονταν ποτέ στις χώρες τους. Άλλες φυσιογνωμίες που ξεχώρισαν εξαιτίας του γεγονότος πως διαφοροποιούνταν από τους υπόλοιπους συμπρωταγωνιστές τους ήταν οι τραβεστί Αλόμα («Οι Βλάχοι Προτιμούν Τραβεστί») και Άντζελα Γιάννου («Ο Μανωλιός ο μπήχτης») και ο πρώτος (και κατά πάσα πιθανότητα τελευταίος) ομοφυλόφιλος αστέρας του είδους, ο Ζώρζ Τσαπέλας (το προφανώς ψεύτικο επίθετο παρέπεμπε στη γνωστή ποικιλία σύκων: «τσαπέλες»), ο οποίος παρά τις ελάχιστες «σκληρές» σκηνές που γύρισε (συνήθως ήταν αντικείμενο χλευασμού στις ταινίες αυτές – τα πράγματα δυστυχώς ήταν πολύ διαφορετικά στα 80’s), το διαφορετικό orientation του, τον έκανε αρκετά δημοφιλή.

Το κοινό στοιχείο σε όλες αυτές τις παραγωγές, πέραν του προφανούς, ήταν το διάχυτο, χιουμοριστικό στοιχείο. Το γνωστό χυδαίο χιούμορ πλημμύριζε ηχητικά όλες τις σκηνές με τα πάμπολλα αυτά τσιτάτα και ατάκες να έχουν περάσει πια αβίαστα στην ελληνική, αντρική φρασεολογία. Οι ντουμπλαρισμένες φωνές, τα «υπέροχα»,  πρόστυχα δίστιχα που σκαρφιζόταν ο εκάστοτε παραγωγός στα τρέιλερ,  οι «ευφάνταστοι» τίτλοι με τα «πιπεράτα» λογοπαίγνια, οι τραγικές, με τη μεταφορική έννοια, ερμηνείες και το σχεδόν σουρεαλιστικό σενάριο των αισθησιακών αυτών ταινιών προσέφεραν γερές δόσεις λαϊκού, ανδρικού, χοντροκομμένου χιούμορ  δίνοντας έτσι και ένα άλλοθι στην ενοχική συνείδηση των ενδιαφερόμενων ώστε να πηγαίνουν στα videoclub και να νοικιάζουν με μυστικοπάθεια τις απαγορευμένες αυτές βιντεοκασέτες στα 80’s.

Η λεοφόρος του θανάτου . Ελληνική τσόντα !
Ελληνικός Ερωτικός κινηματογράφος – Ελληνικές Τσόντες .

 

Η Παρακμή

Σταδιακά επήλθε η παρακμή της βιντεοκασέτας στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 και κατά συνέπεια και της ελληνικής βιομηχανίας πορνό.  Οι ίδιοι οι  κάποτε λάτρεις του είδους τις αποκήρυξαν και τις χλεύασαν ως κωμικές και αφελείς σε σχέση με τις ξένες, οι οποίες, φυσικά, εξελίσσονται συνεχώς και γι’ αυτό και τις προτιμούσαν. Όλη η εγχώρια βιομηχανία ερωτικών ταινιών άρχισε να φθίνει και μαζί της χάθηκαν στη λήθη του χρόνου πρωταγωνιστές, πρωταγωνίστριες, εξωτικά σκηνικά, παρατσούκλια, ιστορίες γύρω από όλο αυτό το μύθο που είχε χτιστεί. Και οι ερωτικές βιντεοκασέτες στην καλύτερη κατέληξαν σε κάποιο ντουλάπι της κρεβατοκάμαρας. Στη δεκαετία του ‘90 η κινητικότητα στο είδος ήταν περιορισμένη, με εξαίρεση κάποιες αποτυχημένες απόπειρες Κυπρίων παραγωγών και το  «comeback» ενός Λάκη Λάλου (ψευδώνυμο του Λάκη Λαδόπουλου) που γύρισε δύο βιντεοταινίες σε πολυτελές ξενοδοχείο, φέρνοντας από τη Γαλλία τον πορνοστάρ Κριστόφ. Τα μεγαλεία του παρελθόντος με τις ιαχές «Άξιος! Άξιος!» εντός της κινηματογραφικής αίθουσας και τις αθρόες προσελεύσεις στα ερωτικά σινεμά δεν επαναλήφθηκαν. Το ελληνικό πορνό έσβησε, παίρνοντας μαζί του ιστορίες για πρόσωπα που έφυγαν μαζί με μια εποχή. Η εμφάνιση της συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας στα μέσα της δεκαετίας του ‘90 έφερε την τσόντα στα σπίτια, τα περιφερειακά αττικά κανάλια πήραν επάξια τη (μεταμεσονύκτια) σκυτάλη και εν συνεχεία, το ίντερνετ ήρθε για να επαναπροσδιορίσει την έννοια του πορνό και να αποτελέσει την «ταφόπλακα» του είδους .

Η καλτ Λατρεία

Σχεδόν 20 χρόνια μετά, στις αρχές τις νέας χιλιετίας, η ελληνική τσόντα του ‘80 άρχισε να λατρεύεται ως ελληνική καλτ παράδοση και να αντιμετωπίζεται σαν ένα μουσειακό είδος που δεν έπρεπε να ξεχαστεί. Αυτή η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος του κοινού ήταν η «δεύτερη ευκαιρία» που επιζητούσε ο εγχώριος ερωτικός κινηματογράφος, καθώς έτσι άρχισαν σταδιακά να γυρίζονται και πάλι ταινίες ελληνικής παραγωγής, να κυκλοφορούν βιβλία για την ιστορία του ελληνικού ερωτικού κινηματογράφου, να επανεκδίδονται χαρακτηριστικές cult ταινίες των πρώτων χρόνων, οι πρωταγωνιστές της δεκαετίας του ‘70 δίνουν συνεντεύξεις πια και τιμώνται σε ειδικές εκδηλώσεις, ενώ διοργανώνεται σε ετήσια βάση το Ελληνικό Φεστιβάλ Cult Ταινιών, στο οποίο οι «τσόντες», αν και δεν είναι το μοναδικό είδος που προβάλλεται, εντούτοις κατέχουν τη μερίδα του λέοντος.

Μια ιδιαίτερη θέση φυσικά στο πάνθεον των πρωταγωνιστών έχουν και οι τολμηρές Ελληνίδες όπως η Τίνα Σπάθη και η Ζέτα Αποστόλου. Η Σπάθη εμφανίστηκε στα πλατό των ερωτικών ταινιών λίγο μετά το ’70 και σε χρόνο μηδέν η φήμη της εκτοξεύτηκε καθώς έγινε γνωστή για τον δυναμικό και σαγηνευτικό της χαρακτήρα. Στοιχεία που την εξέλιξαν για να γίνει η απόλυτη σταρ του ελληνικού πορνό. Η μελαχρινή φαντασίωση των αντρών, κατάφερε και γύρισε μέσα σε δυο χρόνια συνολικά 25 ταινίας, σημειώνοντας φυσικά όλες τεράστια επιτυχία.
Ο… άξιος Κώστας Γκουσγκούνης 
Όταν γίνεται αναφορά στον ερωτικό ελληνικό κινηματογράφο, αυτός είναι συνώνυμος με ένα όνομα: Κώστας Γκουσγκούνης. Ο Λαρισαίος πρωταγωνιστής που φέρει τους τίτλους «θρύλος», «βασιλιάς του σεξ», «σύμβολο του σεξ», υπήρξε μια εμβληματική φιγούρα και έμεινε κυρίως στην ιστορία όχι μόνο για τις επιδόσεις του, αλλά για τις απίστευτες ατάκες.

Γεννημένος το 1931, αρχικά σπούδασε φωτογραφία δίπλα στον πατέρα του Μίμη Γκουσγκούνη ενώ όταν κατέβηκε στην Αθήνα άνοιξε το δικό του φωτογραφείο στο Χολαργό. Στην «ξελογιάστρα» πρωτεύουσα, ο Γκουσγκούνης αρχικά ξεκίνησε να παίζει σε κάποιες ταινίες αρχικά σε ρόλο κομπάρσου, από το 1952 έως το 1958 (Η Αγνή του λιμανιού, Η θεία από το Σικάγο, Ο λεφτάς, Μια ζωή την έχουμε), ενώ στη συνέχεια πρωταγωνίστησε σε ερωτικές ταινίες από το 1965 μέχρι το 1984 με γνωστότερες τις: «Ήταν Άξιος», «Ηδονοβλεψίας» και το «Σεξ … 13 Μποφώρ»

 

Μερικοί από τους τίτλους ερωτικών ταινιών:
– «Σεξ 13 Μποφόρ» /1972
– «Πόθοι στους καταραμένους βάλτους» / 1966
– «Ερωτας στην καυτή άμμο» /1966
– «Το κορίτσι με το άλογο» / 1973
– «Μιρέλλα, η σάρκα της ηδονής» / 1973
– «Το ακρογιάλι του έρωτα»  /1976
– «Δωμάτιο 69» / 1975
– «Βρώμικη Παρθένα» / 1975
– «Το Παλαμάρι του βαρκάρη» / 1985
– «Και το πρώτο πινέλο» / 1984
– «Τα μυστικά της αμαρτωλής Αθήνας» / 1966
– «Ο πυρετός της ηδονής»  / 1974
– «Διαστροφές»  / 1974
– «Το γυμνό κορμί της για δόλωμα» / 1974

 

Φυσικά η τεχνολογική εξέλιξη (συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα, πληθώρα καναλιών και στη συνέχεια το ίντερνετ), τη δεκαετία του ‘90 επαναπροσδιόρισαν το πορνό και το ροζ στην ελληνική βιομηχανία «ξεπλύθηκε» άρον άρον για να επανέλθει πριν από μερικά χρόνια καθώς γυρίζονται νέες ελληνικές παραγωγές (Σειρηνάκης).

Η Αναβίωση

Ο Δημήτρης Σειρηνάκης είναι Έλληνας παραγωγός και σκηνοθέτης ερωτικών ταινιών, ιδρυτής της εταιρείας Sirina Entertainment και ιδιοκτήτης του πρώτου ελληνικού τηλεοπτικού καναλιού ερωτικού περιεχομένου (Sirina TV), στη συχνότητα του ΟΤΕ TV.

Ο Δ. Σειρηνάκης θεωρείται ο μόνος επαγγελματίας παραγωγός ερωτικών ταινιών στην Ελλάδα με τις παραγωγές της Sirina Enterntainment να έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά.

Μετά την εκπλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων ο Δημήτρης Σειρηνάκης σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων(πτυχιούχος του Washington University) και στη συνέχεια εργάστηκε σε πολυεθνική εταιρεία. Το 2000 ξεκίνησε την καριέρα του στον χώρο των αισθησιακών ταινιών ως αποκλειστικός διανομέας ερωτικών ταινιών – ξένων εταιρειών – στην Ελλάδα (Hustler, Marc Dorcel, Harmony κ.α.). Το 2007 προχώρησε στην παραγωγή ερωτικών ταινιών δικής του σκηνοθεσίας[2], όπου συμμετείχαν και Έλληνες πρωταγωνιστές.

Το 2010 η πολυσυζητημένη συνεργασία με την ηθοποιό-μοντέλο Τζούλια Αλεξανδράτου και η  κυκλοφορία του sex dvd με τίτλο («Το απαγορευμένο») σηματοδότησαν την κορυφαία στιγμή στην καριέρα του παραγωγού της Sirina Enterntainment. O πάταγος που προκλήθηκε από το εν λόγω dvd ξεπέρασε τα Ελληνικά σύνορα, καθώς κορυφαία ειδησεογραφικά κανάλιααναφέρθηκαν εκτενώς στο θέμα. Τα αποτελέσματα της κυκλοφορίας του sex tape της Τζούλιας Αλεξανδράτου ήταν εντυπωσιακά, καθώς ξένα κανάλια έκαναν λόγο μέχρι και για αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης, δεδομένου ότι η κυκλοφορία του DVD συνέπεσε με την είσοδο της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Παράλληλα, δεκάδες Ελληνικές τηλεοπτικές εκπομπές και κεντρικά δελτία ειδήσεωνασχολήθηκαν για μήνες με το συγκεκριμένο θέμα.

 

Παρότι αρχικά η Τζούλια Αλεξανδράτου είχε υποστηρίξει ότι το περιεχόμενο του dvd προήλθε από υλικό με προσωπικές της στιγμές που διέρρευσε από πρώην, τελικά μετά από 13 μέρες, η Τζούλια Αλεξανδράτου ομολόγησε την αλήθεια[9] στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου παραδεχόμενη ότι όλα έγινα νόμιμα και ότι είχε συνάψει συμβόλαιο (το οποίο είχε κατατεθεί και στην εφορία) με την εταιρία παραγωγής, πληρώθηκε κανονικά, ενώ εκδόθηκε και το σχετικό τιμολόγιο.

Σε κάθε περίπτωση, η επιτυχία της ταινίας με πρωταγωνίστρια την
Τζούλια Αλεξανδράτου αποτέλεσε αφορμή για να αμφισβητηθούν τα ταμπού της ελληνικής showbiz στον τομέα των αισθησιακών παραγωγών και  σύντομα ακολούθησαν και άλλα ηχηρά ονόματα όπως αυτό της Μαριάνας Ντούβλη, της Βούλας Βαβάτση και της Χριστίνας Ρουσάκη.

Το σκανδαλιστικό ύφος που διακρίνει τις παραγωγές του Δ. Σειρηνάκη, με τη συμμετοχή γνωστών ονομάτων της showbiz και τη χρήση προκλητικών σκηνικώνκαι η ικανότητά του να εκμεταλλεύεται τη δημοσιότητα, έχουν συμβάλει στην αναγνωρισιμότητα της Sirina Enterntainment στον ελληνικό χώρο και στο εξωτερικό.

 

 

 

ΕΛΕΝΑ ΔΑΝΟΥ .

Ξανθιά κοπέλα με μακρύ μαλλί και αρκετά όμορφο πρόσωπο και σώμα, εμφανίστηκε μόνο σε τέσσερις ταινίας μεταξύ 1983-84.

Οι ταινίες που έπαιξε είναι οι παρακάτω : 1. Οι Eραστές του Αιγαίου (1983) . 2, Βάλε την… διπλή ταρίφα (1984)  3, Διακοπές στην Ύδρα (1984) 4, Το μικρόφωνο της Αλίκης (1984) .

 

ΤΕΛΗΣ ΣΤΑΛΟΝΕ .

Ο Τέλης Σταλόνε, (κανονικό όνομα Αριστοτέλης Μαυρογόνατος) γεννήθηκε το 1958 στο Αγρίνιο. Σύμφωνα με το imdb ξεκίνησε την καριέρα στον κινηματογράφο ως βοηθός σκηνοθέτη δίπλα στον Γιώργο Σκανελάκη και Ερρίκο Αντρέου, ενώ σύμφωνα με κάποιες άλλες πηγές (μεταξύ των οποίων και το άρθρο με τίτλο Η μυθολογία του ελληνικού πορνό περιοδικό ΚΛΙΚ, Μάρτιος 98 τεύχος 131) ξεκίνησε ως σταντμαν σε ελληνικές ταινίες για το εξωτερικό.
Η πρώτη του εμφάνιση στον ελληνικό κινηματογράφο γίνεται το 1975 στην ταινία Μέλι το Κορμί της του Ηλία Μυλωνάκου ενώ το 1978 παίζει στην ταινία Το Σύμπλεγμα του Στράτου Μαρκίδη και στο Hellas Affair του Παύλου Παρασχάκη. Στις αρχές τις δεκαετίας του ’80 όταν η ελληνική βιομηχανία πορνό αναπτύσσεται ραγδαία, ο Τέλης Σταλόνε, ή αλλιώς ο κύριος «25 εκατοστά», αρχίζει και παίζει σε hardcore ταινίες και σε λίγο χρονικό διάστημα γίνεται ο μεγαλύτερος Έλληνας πορνοστάρ, πίσω βέβαια από τον μεγάλο Γκουσγκούνη.
 Οι ταινίες που έπαιξε είναι οι παρακάτω : 1.  Μέλι στο κορμί της (1975) 2. Hellas Affair (1978) 3. Ερωτικό Πάθος (1981) 4. Ο Κύριος Καθηγητής (1982)
5.  Η φιλήδονη (1983) 6. Ηδονικές διαστροφές (1983) 7. Διακοπές στην Ύδρα (1984) 8. Ελλάδα η Χώρα της Τσόντας (1984) 9.  Ηδονές στο Αιγαίο (1984)
10. Η Κυρία και ο Μούτσος (1985)  11. Και από Μπρος και από Πίσω (1985) 12. Οι Εραστές 13. Οι Εραστές του Αιγαίου (1983) 14. Οι Πανκς τα Κάνουν Όλα (1985) 15. Πάθος και Ηδονή (1984) 16. Στην Γλυφάδα ένα Κρεβάτι για 5 (1984) 17. Στην Αθήνα σήμερα Όλες τον Παίρνουν Φανερά (1984) 18. Το Χαρέμι του Πασά (1986) 19. Τριπλό Κρεβάτι (1985) .
 
 

ΝΟΤΙΣ ΠΙΤΣΙΛΟΣ . 

Ο Νότης (Παναγιώτης) Πιτσιλός είναι απ’ τις κορυφαίες cult παρουσίες σε δεκάδες βιντεοταινίες της δεκαετίας του ’80. Έπαιρνε πάντα μικρούς ρόλους παρόλα αυτά δεν περνούσε απαρατήρητος και με τον καιρό απέκτησε το δικό του κοινό.

Σύμφωνα με άρθρο της Τεριάννας Παππά στην espresso (3/3/2008), την δεκαετία του ’50 κατασκευάζει φιγούρες του θεάτρου σκιών και κερδίζει υποτροφία στην Ακαδημία Τεχνών της Ρώμης. Μετά από λίγο καιρό γυρνάει στην Ελλάδα και αρχίζει την συνεργασία του με Έλληνες σκηνοθέτες δουλεύοντας σε διάφορα πόστα όπως βοηθός σκηνοθέτη, φροντιστής, διευθυντής παραγωγής, μέχρι και κατασκευαστής ντεκόρ. Στα μέσα της δεκαετίας του 50 ξεκινάει και η καριέρα του μπροστά από τις κάμερες.
Το ντεμπούτο του γίνεται το 1955, ενώ έναν χρόνο αργότερα θα εμφανιστεί και στην ταινία του Νίκου Κούνδουρου, Ο Δράκος. Συνεχίζει να εμφανίζεται σε πολλές ταινίες σε μικρά ρολάκια και την δεκαετία του ’70 αρχίζει να παίζει σε ερωτικές ταινίες (μεταξύ άλλων το Αληθινή Ηδονή με την Τίνα Σπάθη και το Μαύρη Αφροδίτη στους τίτλους του οποίου αναγράφεται ως Noti Pizzilo).
Τη δεκαετία του ’80 παράλληλα με εμφανίσεις του σε κωμωδίες της εποχής (Άγριες Πλάκες Στα Θρανία, Ο Καμικάζι Τσαντάκιας, Μια παπαδιά στα Μπουζούκια κλπ.) αρχίζει να εμφανίζεται σε ταινίες κανονικού πορνό τις περισσότερες φορές με το κανονικό του όνομα και κάποιες ως Νότης Πίτσιος. Σε αυτές τις ταινίες παίρνει πάντα τον ρόλο του ματάκια δίνοντας μια κωμική και ευχάριστη νότα μεταξύ σκηνών άγριου σεξ.
Δε συμμετέχει ποτέ σε σκηνή σεξ με μοναδική εξαίρεση την ταινία του Στράτου Μαρκίδη, Διακοπές στην Ύδρα (1984) στην οποία δέχεται την στοματική περιποίηση της Sandra Sheri μιας μαύρης ηθοποιού που στους τίτλους αναφέρεσαι εσφαλμένα ως Ajita (μάλλον υπονοώντας την Ajita Wilson).
Μετά την παρακμή της ελληνικής βιομηχανίας πορνό συνεχίζει τις εμφανίσεις του σε εμπορικές κωμωδίες μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ’80. Από τις αρχές τις δεκαετίας του ’90 και μετά ελαττώνει τις εμφανίσεις του και οι συμμετοχές του σε ταινίες είναι μετρημένες. Μεταξύ άλλων δεν πρέπει να παραλείψουμε την συμμετοχή του στην ταινία-σταθμό στον ελληνικό κινηματογράφο, Η Εκδίκηση του Πατέρα (1990) του Γιώργου Μυλωνά, με πρωταγωνιστή τον Αλέκο Αλεξανδράκη και το Ο Χαμένος τα Παίρνει Όλα (2002) του Νίκου Νικολαΐδη.
Τελευταία του εμφάνιση ήταν στο τηλεοπτικό σήριαλ Της Αγάπης Μαχαιριά του φίλου του Στράτου Μαρκίδη που προβλήθηκε από τον ΑΝΤ1 την τηλεοπτική χρονιά 2006-7. Πεθαίνει το 2008.
Έπαιξε στις παρακάτω ταινίες : 1. Ο Κύκλος της Αμαρτίας (1973) 2. Αληθινή Ηδονή (1974) 3. Μαύρη Αφροδίτη (1977) 4. Από Πίσω με Αγάπη και πιο Μαλακά (1983) 5. Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη (1983) 6. Οι Εραστές του Αιγαίου (1983) 7. Σκύψε Ευλογημένη (1984) 8. Διακοπές στην Ύδρα (1984) 9. Και το Πρώτο Πινέλο (1984) 10. Τα μοντέλα της Ηδονής (1984) 11. Το μικρόφωνο της Αλίκης (1984) 12. Το Ξεφτίλισμα (1985) 13. Επικίνδυνος Εραστής (1986) .
 

ΠΕΓΚΥ ΣΙΜΟΥ . 

Η Πέγκυ Σίμου έκανε ντεμπούτο στο ελληνικό πορνό το 1982 με την ταινία του Στράτου Μαρκίδη Ο κύριος Καθηγητής. Σταματάει για κάποιο διάστημα και ξαναεμφανίζεται το 1985 όπου παίζει σε αρκετές ταινίες (6 αν υπολογίσουμε σε αυτές και το Στην Ελλάδα Σπάει Καρύδια), ενώ το 1986 τελειώνει η καριέρα της με το Χαρέμι του Πασσά του Στράτου Μαρκίδη. Το βασικό χαρακτηριστικό της ήταν το κοντό, σχεδόν αγορίστικο καστανό μαλλί (κόκκινο στην ταινία Οι πανκς τα Κάνουν Όλα, όπου εμφανίζεται ως Τζένη Μασούρα).

Δείτε σε ποιες ερωτικές ταινίες εμφανίζεται : 1. Ο Κύριος Καθηγητής (1982) 2. Το Ψωνιστήρι της Ομόνοιας (1985) 3. Οι Πανκς τα Κάνουν Όλα (1985)  4. Η Κυρία και ο Μούτσος (1985) 5. Πάρτα Όλα Μωρό Μου! (1985) 6. Τριπλό Kρεβάτι (1985) 7. Στην Ελλάδα Σπάει Καρύδια (1985) 8. Το Χαρέμι του Πασά (1986) .

 

 

 

 

 

 

 

ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΣ . 

Ο Παύλος Καρανικόλας είναι απ’ τις πιο cult περιπτώσεις στο ελληνικό πορνό. Φυσιογνωμία που δύσκολα τη ξεχνάς και μουστάκι που ξεχωρίζεις από απόσταση. Έπαιξε σε πάνω από 20 ταινίες, όλες μεταξύ 1982 και 1986, δίπλα στα καλύτερα κορίτσια της ελληνικής βιομηχανίας πορνό (Κατερίνα ΣπάθηΜόνικα ΔημητρίουΊρις Λουλούδη κλπ). 

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1982 με το Ο Κύριος Καθηγητής του Στράτου Μαρκίδη (η μοναδική ταινία που ο Καρανικόλας έχει μούσι) ενώ το 1983 παίζει σε δύο ταινίες το Από Πίσω με Αγάπη και πιο Μαλακά του Νάσου Σπυρή (Berto) και Ιστορία της Τρύπας του Βαγγέλη Παπαδήμα . Στα χρόνια που ακολουθούν πρωταγωνιστεί σχεδόν σε όλες τις μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού πορνό παίζοντας το 1984 σε έξι ταινίες, το 1985 σε οκτώ και το 1986 σε δύο. Κορυφαίες στιγμές του το κλασικό Οι Βλάχοι Επιμένουν Ελληνικά (1984) και η συνέχεια του Εμείς οι Βλάχοι Όπου Λάχει (1985) στα οποία μας χαρίζει απίστευτες ατάκες, το βέβηλο Αληθινή Ηδονή(1985) και το Η Κυρία και ο Μούτσος (1985) στο ρόλο του dj (ο οποίος φορώντας γυαλιά ηλίου μέσα στη disco, ξελογιάζει με τις μουσικές του την θερμή Κατερίνα Σπάθη που δεν χάνει στιγμή και τον ακολουθεί στην τουαλέτα).

Έχει χρησιμοποιήσει διάφορα ψευδώνυμα μεταξύ των οποίων τα Παύλος Ανδρέου (Ιστορία της Τρύπας, Το Ρετιρέ της Καβάλας), Παύλος Παπαδόπουλος (Το Χαρέμι του Πασσά, Ο Κύριος Καθηγητής, Η Κυρία και ο Μούτσος) Λίνος Τέρρης (Αληθινή Ηδονή) και Τάκης Νικολάου (Ε Για Λέσα Όλα Μέσα).
Δείτε σε ποιες ερωτικές ταινίες εμφανίζεται : 1, Ο Κύριος Καθηγητής (1982) 2, Η Ιστορία της Τρύπας (1983) 3, Από Πίσω με Αγάπη και πιο Μαλακά (1983) 4, Μάγκες και Πόρνες (1984) 5, Σκύψε Ευλογημένη (1984) 6, Το Μικρόφωνο της Αλίκης (1984) 7, Μανωλιός ο Μπήχτης (1984) 8, Ο Νταβατζής της Ομόνοιας (1984) 9, Οι Βλάχοι Επιμένουν Ελληνικά (1984) 10, Οι Πανκς τα Κάνουν Όλα (1985) 11, Το Ψωνιστήρι της Ομόνοιας (1985) 12, Εμείς οι Βλάχοι Όπως Λάχει (1985) 13, Η Κυρία και ο Μούτσος (1985) 14, Ε Για Λέσα Όλα Μέσα (1985) 15, Και η Πρώτη Δασκάλα (1985) 16, Πάρτα Όλα Μωρό Μου! (1985) 17, Το Παλαμάρι του Βαρκάρη (1985) 18, Αληθινή Ήδονή (2) (1985) 19, Στην Ελλάδα Σπάει Καρύδια (1985) 20, Το Χαρέμι του Πασά (1986) 21, Το Ρετιρέ της Καβάλας (1986) .

 

 

 

 

 

 

JIMMY BELARIKE .

O Jimmy Belarike είναι ίσως η πιο cult φιγούρα του ελληνικού πορνό. Αν και σε διάφορες ελληνικές τσόντες εμφανίστηκαν κάποιες μαύρες ηθοποιοί (με πιο γνωστή την Ajita Wilson), στους άντρες ο Jimmy Belarike είναι ο μοναδικός μαύρος και ίσως για αυτό να απέκτησε γρήγορα δικό του κοινό. Παίζει σε δύο ταινίες του Στράτου Μαρκίδη και οι δύο του 1983, τα Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη και Oι Εραστές του Αιγαίου. Το 1985 εμφανίζεται και στην ταινία του ίδιου σκηνοθέτη, Στην Ελλάδα Σπάει Καρύδια, όμως οι σκηνές που παίζει είναι από τους Ανώμαλους Έρωτες.

 Δείτε σε ποιες ερωτικές ταινίες εμφανίζεται : 1. Οι Εραστές του Αιγαίου (1983) 2. Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη (1983) 3. Στην Ελλάδα σπάει καρύδια (1985) .

 

 

 

 

 

 

ΑΝΝΑ ΤΣΩΝΗ . Δείτε τις ταινίες που έπαιξε : 1, Πηδάτε γιατί χανόμαστε 1984 .

 

 

 

 

 

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΦΤΑΡΙΔΗΣ .

Στην κινηματογραφική ταινία «Γυμνό Φωτομοντέλο» (’78) εμφανίζεται ως Τάκης Τσαφτ, στην κινηματογραφική ταινία «Ο Κος Εξουσίας» (’80) εμφανίζεται ως Τάκης Τσαφταρίδης ενώ στην κινηματογραφική ταινία «Το Μήλο Του Σατανά» (’79) εμφανίζεται ως James Chaft.

Δείτε τις ταινίες που έπαιξε : 1, Γυμνό φωτομοντέλο 1984 2, Διακοπές στην Ύδρα 3, Νεφέλη 4, Ο κος Εξουσίας 5, Το μήλο του Σατανά .

 

 

ΙΡΙΣ ΛΟΥΛΟΥΔΗ .

Σε πολλές ερωτικές ταινίες παρουσιάζεται με το όνομα ΤζοάναΊρις Πουλάκη ή σκέτο Ίρις.

Δείτε εδώ σε ποιες ταινίες έπαιξε : 1, Ανώμαλοι έρωτες στη Σαντορίνη 1983 2, Από πίσω ..και πιο μαλακά 1983 3, Βρώμικη παρέα 1984 4, Εραστές του Αιγαίου 1983 5, Και από μπρος και από πίσω 1985 6, Μια παρθένα για όλους 1983 7, Ο ηδονοβλεψίας 1984 8, Ο ναύκληρος την είχε κοτσονάτη 1985 9, Ο νταβατζής της Ομόνοιας 10, Σκύψε… ευλογημένη! 1984 11, Το μικρόφονο της Αλίκης 1984 12, Το παλαμάρι του βαρκάρη 1985 13, Το ρετιρέ της Καβάλας 1986 14, Το ψωνιστήρι της Ομόνοιας 1985 15, Τον ήθελε πολύ… Όλο και πιο μέσα! 1986 ,

 

 

 

 

 

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΑΘΗ . 

«Αφού πέρναγε το κορμί μου και η ομορφιά μου, λέω από εκεί θα ζήσω». Τίνα Σπάθη, η πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών του ‘70. Γύρισε 25 ταινίες σεξ σε δύο χρόνια και αποσύρθηκε για να κάνει οικογένεια (βίντεο)…

Το πραγματικό της όνομα είναι Κωνσταντίνα Σπαθούλα, το Τίνα Σπάθη ήταν το όνομα με το οποίο έκανε καριέρα στο χώρο των ελληνικών αισθησιακών ταινιών.

Από την πρώτη της ταινία ξεχώρισε και έγινε η πρώτη, η πιο περιζήτητη από τους σκηνοθέτες, που είχαν γοητευτεί από τη διαφορετική ομορφιά της. Τα μελαχρινά μαλλιά και το άγριο βλέμμα της ήταν ιδανικός συνδυασμός σε μια καταπιεσμένη σeξουαλικά Ελλάδα και γρήγορα το όνομα Τίνα Σπάθη ήταν μύθος στη χώρα.

Το ντεμπούτο της έγινε τυχαία στην οδό Ερμού, όπου γυριζόταν ένα διαφημιστικό για το κινηματογράφο. Η Κωνσταντίνα δούλευε σαν πωλήτρια σε κάποιο κοντινο μαγαζί, και παρακολουθούσε τα γυρίσματα από περιέργεια. Η ηθοποιός του διαφημιστικού, αγχωμένη ξεχνάει τα λόγια της λογομαχεί με το σκηνοθέτη και αποχωρεί από τα γυρίσματα. Και ενώ η κατάσταση είναι ηλεκτρισμένη με φωνές και λογομαχίες, ο σκηνοθέτης εντοπίζει το πρόσωπο της Κωνσταντίνας και της καλεί κοντά του.

«Πού σε βρήκαμε εσένα;» της είπε εντυπωσιασμένος ο σκηνοθέτης. «Δεν με βρήκατε, σας βρήκα», απάντησε η Κωνσταντίνα και έκανε το διαφημιστικό με τη πρώτη λήψη.

Υπογράφει αμέσως συμβόλαιο με τον Απόστολο Τεγόπουλο, παραγωγό και ξεκινάει να γυρνάει ερωτικές ταινίες. Οι γυμνές εμφανίσεις της έσπαγαν ταμεία, και το όνομά της, Τίνα Σπάθη, συνοδεύει όλα τα ερωτικά όνειρα χιλιάδων αγοριών.

Οι ταινίες μπορεί να περιείχαν γυμνές σκηνές, αλλά είχαν και σενάριο και μια αισθητική, δεν ήταν καθαρό πορνό, όπως το γνωρίζουμε την σημερινή εποχή. Γυρίζει σε δύο χρόνια 25 ταινίες, τα κέρδη τεράστια. Η ίδια γνωρίζει την αποθέωση όπου και να εμφανιστεί.

Και ενώ βρίσκεται στη κορυφή, αποφασίζει να γίνει τραγουδίστρια. Και εκεί γνωρίζει την επιτυχία, καθώς το αντρικό κοινό την ακολουθεί πιστά. Όχι για πολύ όμως, καθώς στο μαγαζί που εμφανιζόταν γνωρίζει τον άντρα της, παντρεύεται και ξεκινάει να κάνει παιδιά και μια υπέροχη οικογένεια. Αποσύρθηκε από τη νύχτα, τις ταινίες, χωρίς να δώσει ποτέ εξηγήσεις. Ο μύθος της υπάρχει ακόμα, μιας και το όνομα Τίνα Σπάθη είναι συνώνυμο του ελληνικού πορνό.

Περισσότερα: Τίνα Σπάθη: Η βασίλισσα των ελληνικών εpωτικών ταινιών (pics+video) | E-Daily.grΠερισσότερα: Τίνα Σπάθη: Η βασίλισσα των ελληνικών εpωτικών ταινιών (pics+video) | E-Daily.gr Περισσότερα: Τίνα Σπάθη: Η βασίλισσα των ελληνικών εpωτικών ταινιών (pics+video) | E-Daily.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/afou-pernage-to-kormi-mou-ke-i-omorfia-mou-leo-apo-eki-tha-ziso-tina-spathi-i-protagonistria-erotikon-tenion-tou-70-girise-25-tenies-sex-se-dio-chronia-ke-aposirthike-gia-na/

 ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ : ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ 1974 2, ΕΞΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ 1976 3, ΤΟ ΑΚΡΟΓΥΑΛΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ 1976 4, ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΕΝΟ 1982 5, ΒΑΛΕ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΤΑΡΙΦΑ . 6, ΔΩΜΑΤΙΟ 69 1975 7, ΑΓΓΕΛΟΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ

Ο ελληνικός κινηματογράφος τη δεκαετία του 70 γίνεται πιο τολμηρός, σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες. Η κάμερα απελευθερώνεται, επικεντρώνεται σε θέματα ερωτικού περιεχομένου, ώστε να μπορεί να δείχνει και πλάνα με γυμνές σκηνές. Ο Κλέαρχος Κονιτσιώτης, ο Όμηρος Ευστρατιάδης και ο Ερρίκος Ανδρέου ηγούνται του χώρου, ενώ γνωστοί ηθοποιοί της εποχής όπως η Άννα Φόνσου, η Ελένη Ανουσάκη, η Γκιζέλα Ντάλι, η Έλενα Ναθαναήλ, η Τίνα Σπάθη, ο Κώστας Πρέκας, ο Άγγελος Αντωνόπουλος, ο Ανδρέας Μπάρκουλης, συμμετέχουν σε ταινίες με τολμηρό περιεχόμενο. Στις περισσότερες από αυτές έχουμε δολοπλοκίες και δολοφονίες που προκύπτουν από τις ερωτικές αντιζηλίες και απιστίες.

Η χρυσή εποχή της πορνογραφίας, το “porno chic” όπως είναι αλλιώς γνωστό κράτησε για πάνω από 10 χρόνια -από τις αρχές των 70s μέχρι εκεί γύρω στο 1983.

Την περίοδο εκείνη το αμερικάνικο πορνό άρχισε να προσελκύει ένα ευρύ κοινό ανδρών και γυναικών. Οι σκηνοθέτες έβαζαν σενάριο και πλοκή σε τέτοιου είδους ταινίες και πολλές φορές μάλιστα αυτές δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα από τις υπόλοιπες της εποχής. Αυτό γινόταν για να παρακαμφθούν νόμοι περί πορνογραφίας και έτσι να βρουν τη θέση τους στους κινηματογράφους.

Τότε οι ταινίες πορνό καταλάμβαναν το 16% των συνολικών εισιτηρίων στις ΗΠΑ και κάποιες σαν το “Βαθύ Λαρύγγι” ή το “The Devil In Miss Jones” έφερεν τεράστια κέρδη και γνώρισαν επιτυχία εφάμιλλη με αυτή των blockbuster του Χόλιγουντ εκείνης της εποχής.

Η Ελλάδα δεν έμεινε πίσω γυρίζοντας με τη σειρά της πολλές ταινίες ερωτικού περιεχομένου. Ο Κώστας Γκουσγκούνης και η Τίνα Σπάθη είναι μερικοί από τους πιο αναγνωρίσιμους ηθοποιούς από τα ένδοξα και τιμημένα 70s του δικού μας αισθησιακού κινηματογράφου. Όλα αυτά μπορεί κανείς να τα δει στην ταινία του Βάσσου Γεωργά, “Το Σινεμά Γυμνό: Ο Ερωτισμός στον Ελληνικό Κινηματογράφο” όπου σε 12 ώρες ξετυλίγεται η ιστορία του ερωτισμού και η απεικόνισης του γυμνού σώματος στις εγχώριες τσόντες.

Φλογισμένη σάρκα (1970)

Μια όμορφη νιόπαντρη αντιμετωπίζει διάφορα συζυγικά προβλήματα. Σε ένα πανηγύρι γνωρίζει τον Ζίκο, έναν τσιγγάνο. Μεταξύ τους γεννιέται ένας παράφορος και παράνομος έρωτας. Το ζευγάρι αποφασίζει να εγκαταλείψει το χωριό. Όμως ο απατημένος σύζυγος θα τους καταδιώξει. Σε μια συμπλοκή σε νυχτερινό κέντρο μαχαιρώνει άθελά του τη γυναίκα του.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1970-1971 και έκοψε 55.859 εισιτήρια.

Σκηνοθεσία: Γιώργος Παπακώστας
Σενάριο: Πέτρος Μακεδών
Παίζουν: Λάκης Κομνηνός, Ελένη Ερήμου, Νίκος Βανδώρος, Ρένα Γαλάνη, Άινα Μάουερ, Βασίλης Καϊλας, Δημήτρης Μπισλάνης, Γιώργος Οικονόμου, Μαργαρίτα Γεράρδου, Αταλάντη Κλαπάκη, Ιορδάνης Μαρίνος, Φώτης Μεταξόπουλος, Νάντια Φοντάνα.

Πρόκληση (1971)

Μια καλογυρισμένη για την εποχή και για το είδος της ταινία. Η διήγηση ξεκινάει από την Ύδρα όπου ο Άγγελος Φραντζής (Udo Kier), ετοιμάζεται να φύγει για την Αυστραλία και είναι ερωτευμένος με την Ειρήνη (Ελενα Ναθαναήλ) που όμως έχει παντρευτεί έναν φαρμακοποιό. Στο νησί έχει ανοίξει σπίτι η Μάγδα (Ελένη Ανουσάκη), που όμως βρίσκεται δολοφονημένη. Στην ταινία παίζει και η Άννα Φόνσου που διατηρεί σχέση με τον ερωμένο της μάνας της Ανδρέα (Ανδρέας Μπάρκουλης). Αποκαλύπτεται ότι τη Μάγδα την έχει σκοτώσει ο φαρμακοποιός και ο Άγγελος δεν φεύγει για την Αυστραλία και μένει στο νησί με την αγαπημένη του Ειρήνη. Και μια ταινία του Όμηρου Ευστρατιάδη με happy end. Η μουσική μάλιστα φέρει την υπογραφή του Μάνου Λοΐζου. Αγγλικός τίτλος: «Love above all».

Σκηνοθεσία: Όμηρος Ευστρατιάδης
Παίζουν:Ελένη Ανουσάκη, Άννα Φόνσου, Ανδρέας Μπάρκουλης, Έλενα Ναθαναήλ, Udo Kier, Γιάννης Αργύρης, Βαγγέλης Καζάν, Δήμος Σταρένιος, Γιώργος Ματθαίου.
Δείτε σκηνές από την ταινία: .

Πιο θερμή και από τον ήλιο (1972)

Τολμηρή ερωτική περιπέτεια. Μια παντρεμένη, όμορφη γυναίκα (Άννα Φόνσου) προσπαθεί να καλύψει το κενό που βιώνει ως προς τις ερωτικές της επιθυμίες, υποδυόμενη την πόρνη. Ένας πελάτης της (Χρήστος Νομικός) της ζητά επίμονα να εγκαταλείψει το πεζοδρόμιο και να παντρευτούν. Εκείνη αποφασίζει να επιστρέψει στον σύζυγό της (Ανδρέας Μπάρκουλης), ελπίζοντας ότι η ζωή τους θα βελτιωθεί. Όταν όμως θα συναντήσει τυχαία τον «πελάτη» της και αυτός της δώσει ένα δαχτυλίδι αρραβώνων, η γυναίκα θα συνειδητοποιήσει ότι είναι εγκλωβισμένη μέσα στις ίδιες τις επιλογές της. Γυρίζει σπίτι της και αυτοκτονεί.

Ο τραγουδιστής Γιάννης Πουλόπουλος εδώ υπογράφει τη μουσική και τραγουδάει ο ίδιος.
Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1972-1973 και έκοψε 93.389 εισιτήρια. Ήρθε στην 21η θέση σε 64 ταινίες.
Κυκλοφόρησε έκδοση με κομμένες σκηνές στην Δυτική Γερμανία και άλλες χώρες της Ευρώπης, με τους τίτλους «Totale Lust» και «The Two Faces Of Love». Στην βερσιόν της Δυτικής Γερμανίας, η ταινία κυκλοφόρησε με γερμανική μεταγλώττιση και ελληνικούς υπότιτλους. Επίσης κυκλοφόρησε και μια άλλη έκδοση στην Αγγλία κι αυτή με κομμένες σκηνές, που φέρει τον τίτλο «The Lady Is Whore».

Σκηνοθεσία: Όμηρος Ευστρατιάδης
Σενάριο: Γιώργος Ζερβουλάκος
Μουσική σύνθεση: Γιάννης Πουλόπουλος
Παίζουν: Ανδρέας Μπάρκουλης, Άννα Φόνσου, Χρήστος Νομικός, Φαίδων Γεωργίτσης, Νίκος Τσαχιρίδης, Νίνα Σγουρίδου, Μαρία Ασαριώτου, Ελένη Ροδά, Κατερίνα Μπόμπου, Ηλίας Καπετανίδης, Γιάννης Πουλόπουλος (τραγούδι).

 

Αναζήτηση (1972)

Κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα σε μια ταινία προκλητική για τη δεκαετία του 70 με πολλές γυμνές σκηνές από την Έλενα Ναθαναήλ και όχι μόνο. Το περιβάλλον είναι πλούσιο και λαμπερό με μέρος της δράσης να διαδραματίζεται στις καμπάνες του Αστέρα, με εφοπλιστές, ελικόπτερα, call girls και άλλα συναφή. Ένας γιάπις της εποχής (Άγγελος Αντωνόπουλος) έχει χάσει το ενδιαφέρον του για τη ζωή και θα το ξαναβρεί στην αγκαλιά της Έλενας Ναθαναήλ. Η ταινία έχει φόντο το καυτό ελληνικό καλοκαίρι με πολύ ωραία φωτογραφία και μουσική από τον Γιάννη Σπανό και βέβαια αρκετό μυστήριο. Η παραγωγή και το σενάριο του Κλέαρχου Κονιτσιώτη. Ενώ στα θετικά της ταινίας είναι και η εμφάνιση που κάνει η Τασσώ Καββαδία, αγαπημένη πάντα φιγούρα του ελληνικού σινεμά.

Σκηνοθεσία: Ερρίκος Ανδρέου.
Σενάριο: Κλέαρχος Κονιτσιώτης
Παίζουν: Άγγελος Αντωνόπουλος, Έλενα Ναθαναήλ, Τασσώ Καββαδία, Νίκος Βανδώρος, Ντίνος Καρύδης, Daniel Lober, Νίκος Κάπιος, Μαρία Πανταζή, Μαργαρίτα Γεράρδου, Θεόδωρος Έξαρχος, Βάσος Ανδρονίδης.

Το κορίτσι και το άλογο (1973)

Υπόθεση: Ένας γοητευτικός νέος, ο Λάρι, μετά το πέρας των σπουδών του στο εξωτερικό επιστρέφει στην Ελλάδα και μένει με τον ζωγράφο πατέρα του, τον Αλέξη και τη νεαρή φιλενάδα του δεύτερου, την Τζούλια. Η αισθησιακή κοπέλα ελκύεται από τον γιο, και ο πατέρας δεν ενοχλείται, αντίθετα μάλιστα ενθαρρύνει τη σχέση, πιστεύοντας πως έτσι θα κρατήσει τον γιο του κοντά του. Ο Λάρι όμως θέλει να φύγει και ζητάει απ’ την Τζούλια να τον ακολουθήσει. Η Τζούλια διστάζει αλλά αργότερα, όταν ανακαλύπτει τον τελευταίο πίνακα του Αλέξη, όπου οι δύο νέοι απεικονίζονται να κάνουν έρωτα πάνω σ’ ένα άλογο, δέχεται. Όταν ο Αλέξης ανακαλύπτει τα σχέδιά τους, τους σκοτώνει. Μετά, συνειδητοποιώντας την κατάσταση, καθώς και ότι ο πίνακάς του είναι άχρηστος, αυτοκτονεί πάνω από τον τάφο που άνοιξε για να θάψει τους δύο νέους.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1972-1973 και έκοψε 98.007 εισιτήρια.

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Σερντάρης
Σενάριο: Βαγγέλης Σερντάρης, Γιώργος Ζερβουλάκος
Παίζουν: Άννα Φόνσου, Κώστας Καραγιώργης, Γιάννης Αργύρης, Χρήστος Σπυρόπουλος .

Ψυχή και σάρκα (1974)

Υπόθεση του και την κόρη τους, όταν συνάπτει ερωτική σχέση με μια άλλη γυναίκα. Όταν τραυματίζεται και καθηλώνεται στο έδαφος, η ερωμένη του τον κερδίζει κι εκείνος εγκαταλείπει τη γυναίκα του. Η τελευταία αναγνωρίζει τον «νεκρό» σύζυγό της, στο πρόσωπο ενός άλλου νεκρού, αγνώστου. Ο πιλότος ζει με την ερωμένη του στο κότερό της, σύντομα όμως συνειδητοποιεί πόσο αγαπάει τη γυναίκα του. Εκείνη, που δεν έχει χάσει τις ελπίδες, τον δέχεται πίσω.

Η ταινία γυρίστηκε σε μια εντυπωσιακή έπαυλη έξω από το Λαγονήσι και η Κορίνα Τσοπέη, η οποία, να θυμίσουμε, κατέκτησε τον τίτλο της Μις Υφήλιος, έπαιζε το ρόλο της απατημένης συζύγου.

Σκηνοθεσία: Ερρίκος Ανδρέου
Σενάριο: Κλέαρχος Κονιτσιώτης
Παίζουν: Κάστας Πρέκας, Γιώργος Μοσχίδης, Βασίλης Τσιβιλίκας, Δημήτρης Αρώνης, Κορίνα Τσοπέη.

Δείτε σκηνές από την ταινία: .

 

Αιμιλία Η Διεστραμμένη (1974)

Η Αιμιλία είναι μια όμορφη δασκάλα μουσικής που έχει διπλή ζωή. Η δολοφονία της μητέρας της μπροστά στα μάτια της, όταν ήταν μικρή, έχει επηρεάσει την προσωπικότητά της. Τα βράδια μετατρέπεται σε μια αδίστακτη πόρνη. Ένα βράδυ θα… ψωνίσει τον γνωστό της Πάρη και αυτός θα της αποκαλύψει ότι είναι ο δολοφόνος της μητέρας της.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1974-1975 και έκοψε 47.775 εισιτήρια

Σκηνοθεσία: Παύλος Παρασχάκης
Σενάριο: Γιάννης Κοκκόλης
Παίζουν: Γκιζέλα Ντάλι, Δημήτρης Αρώνης, Μανώλης Δεστούνης, Λιάνα Φωτοπούλου, Τζένη Στεφανάκου, Λάκης Σκούταρης, Σόνια Δήμου.

Το Φιλήδονο Κορμί της (1975)

Ένας νεαρός ζιγκολό (Αντώνης Λιώτσης), παντρεμένος µε µια εφοπλίστρια (Εύη Τριανταφύλλου), προφανώς για τα λεφτά της, συνδέεται ερωτικά µε τη γραμματέα της (Ντόρα Δούµα). Η εφοπλίστρια είναι σίγουρη ότι ο άνδρας της την απατά, όμως δεν φαντάζεται ότι την απάτα µε τη γραμματέα της, την οποία θεωρεί λεσβιάζουσα και αποκλειστική της ερωμένη. Η γραμματέας, παίζοντας διπλό παιχνίδι, οδηγεί τον ζιγκολό να σκοτώσει την εφοπλίστρια. Τότε αυτός έκπληκτος ανακαλύπτει ότι έπεσε θύρα πλεκτάνης: µμοναδική κληρονόμος της εφοπλίστριας είναι η σατανική γραμματέας!

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1974-1975 και έκοψε 57.507 εισιτήρια

Σκηνοθεσία – Σενάριο: Ηλίας Μυλωνάκος Παραγωγή: Βύρων Κουρουνιώτης
Παίζουν: Αντώνης Λιώτσης, Ντόρα Δούµα, Εύη Τριανταφύλλου, Κώστας Ντάγκας, Δηµήτρης Σικινιώτης, Γιάwης Παπαιωάwου, Μπέσυ Κυρίτση, Έλια Τριανταφύλλου

Γυναίκες που ζητούσαν την ηδονή (1975)

Ένας νεαρός ζιγκολό (Αντώνης Λιώτσης), παντρεμένος µε µια εφοπλίστρια (Εύη Τριανταφύλλου), προφανώς για τα λεφτά της, συνδέεται ερωτικά µε τη γραμματέα της (Ντόρα Δούµα). Η εφοπλίστρια είναι σίγουρη ότι ο άνδρας της την απατά, όμως δεν φαντάζεται ότι την απάτα µε τη γραμματέα της, την οποία θεωρεί λεσβιάζουσα και αποκλειστική της ερωμένη. Η γραμματέας, παίζοντας διπλό παιχνίδι, οδηγεί τον ζιγκολό να σκοτώσει την εφοπλίστρια. Τότε αυτός έκπληκτος ανακαλύπτει ότι έπεσε θύρα πλεκτάνης: µμοναδική κληρονόμος της εφοπλίστριας είναι η σατανική γραμματέας!

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1974-1975 και έκοψε 57.507 εισιτήρια

Σκηνοθεσία – Σενάριο: Ηλίας Μυλωνάκος Παραγωγή: Βύρων Κουρουνιώτης
Παίζουν: Αντώνης Λιώτσης, Ντόρα Δούµα, Εύη Τριανταφύλλου, Κώστας Ντάγκας, Δηµήτρης Σικινιώτης, Γιάwης Παπαιωάwου, Μπέσυ Κυρίτση, Έλια Τριανταφύλλου

Γυναίκες που ζητούσαν την ηδονή (1975)

Γνωστή και με τους τίτλους «Γυναίκες που Ζητούσαν τον Έρωτα» και «Οι Ανώμαλες».
Δύο φίλες παρασύρουν έναν γέρο βιομήχανο και αφού τον δολοφονούν τον ληστεύουν και καταφεύγουν σε ένα απομακρυσμένο νησί ωσότου ξεχασθεί η όλη υπόθεση. Εκεί γνωρίζουν τον Φαίδωνα που καταφέρνει και δημιουργεί σχέσεις και με τις δύο παρ’ όλο ότι είναι αρραβωνιασμένος με την Μαρία μια κοπέλα από το νησί. Ο Φαίδωνας αντιλαμβάνεται ότι οι δύο φίλες έχουν κλέψει χρήματα και προσπαθεί να τις αποπλανήσει.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1975-1976 και έκοψε 88.475 εισιτήρια.

Σκηνοθεσία – Σενάριο: Ηλίας Μυλωνάκος
Παίζουν: Αγγέλα Γιάννου, Άρτεμις Λάβδα, Ντόρα Ρούσσου, Χάρης Τρύφωνας, Άγγελος Σερέτης

 

 

 

Δωμάτιο 69 (1975)

Μια αεροσυνοδός υποκύπτει στον εκβιασμό μιας σπείρας λαθρεμπόρων ναρκωτικών, φοβούμενη για την ζωή του παιδιού της.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1975-1976 και έκοψε 35.545 εισιτήρια.

Σκηνοθεσία: Γιώργος Καβάγιας
Σενάριο: Γιώργος Καβάγιας
Παίζουν:Τίνα Σπάθη, Χάρης Μπρούμελ, Φαμπιόλα Τερέζα, Καλή Φέρρη, Λίτσα Μιχαλοπούλου, Λεό Πολέμης, Φώτης Μπούτσικας, Τάκης Γεωργέλης.

 

 

Μικαέλα, ο γλυκός πειρασμός (1975)

Μια νέα γυναίκα, παντρεμένη με έναν πλούσιο άντρα, μπλέκεται ερωτικά με διάφορους άλλους τύπους και τελικά μένει μόνη. Ο μόνος που θα της σταθεί είναι ο γραμματέας και έμπιστος φίλος του συζύγου της που την αγαπάει αληθινά.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1975-1976 και έκοψε 15.080 εισιτήρια.

Σκηνοθεσία: Ντίμης Δαδήρας
Σενάριο: Μιμή Ντενίση
Παίζουν: Μιμή Ντενίση, Γιώργος Χριστοδούλου, Αλίκη Ζάννου, Κώστας Γκίνης, Τζίνη Ντάλτον, Γιάννης Παπαθανάσης

 

 

 

«Αγκίστρι» (1976)

Ο Κώστας είναι ένας μεγιστάνας, ερωτευμένος με την όμορφη γυναίκα του Ηρώ, πρώην μοντέλο, η οποία όμως τον απατά μ’ έναν νεαρό πλέι μπόι, τον Νίκο. Οι δύο εραστές σχεδιάζουν να σκοτώσουν τον Κώστα κατά τη διάρκεια ενός ιστιοπλοϊκού αγώνα πιστεύοντας ότι το έγκλημα μπορεί να θεωρηθεί ατύχημα. Όμως στη θάλασσα πέφτει ο Νίκος, το πτώμα του οποίου δεν βρίσκεται ποτέ. Η αστυνομία δεν πιστεύει τους ισχυρισμούς της μνηστής του Νίκου, ότι ο αρραβωνιαστικός της δολοφονήθηκε. Ο Κώστας αποδεικνύεται γνώστης των σχεδίων της γυναίκας του και του Νίκου, και η δήθεν εξαφάνιση του δεύτερου είναι δική εκδίκηση. Η σύγκρουση του αντρόγυνου θα αποβεί μοιραία για όλους. Θρίλερ με αποδέκτη το διεθνές κοινό, γνώρισε σχετική επιτυχία με τον διεθνή τίτλο The Hook.

Από τις πιο γνωστές ταινίες της δεκαετίας του 70 στο είδος. Η Γερμανίδα ηθοποιός Μπάρμπαρα Μπουσέ προκάλεσε αίσθηση με τις γυμνές ερωτικές σκηνές της. Παραγωγός της ταινίας ήταν ο Κλέαρχος Κονιτσιώτης. Αναζήτησαν πρωταγωνίστρια από το εξωτερικό, καθώς οι ελληνίδες ηθοποιοί εμφάνιζαν δυσκολία στο να παίξουν ερωτικές σκηνές. Με κοσμοπολίτικο χαρακτήρα.

Σκηνοθεσία: Ερρίκος Ανδρέου
Διασκευή Σεναρίου:Ερρίκος Ανδρέου, Πάνος Κοντέλλης
Παίζουν: Μπάρμπαρα Μπουσέ, Μπομπ Μπέλινγκ, Γκούντερ Στόλ, Τζέσικα Ντάμπλιν, Σοφία Ρούμπου, Γιώργος Κυρίτσης, Ντίνος Καρύδης.

 

Δείτε σκηνές από την ταινία:

Στιγμές Ερωτικού Παροξυσμού (1976)

Μια γυναίκα απομακρύνεται από τον άνδρα της, κλονισμένη από την απιστία του. Σχεδιάζει να πάρει διαζύγιο, και γι’ αυτό το λόγο προσπαθεί να τον παγιδέψει με φωτογραφίες που να αποδεικνύουν την ενοχή του. Παράλληλα θα γνωρίσει ένα νέο άνδρα και θα τον ερωτευτεί. Βάζουν την υπηρέτρια να ξελογιάσει τον άνδρα της, να τον παρασύρει στο κρεβάτι, να τον φωτογραφίσουν και να τον κατηγορήσουν για μοιχεία. Όμως σύζυγός της θα ανακαλύψει τους ανθρώπους που προσπαθούν να τον παγιδέψουν και θα τους σκοτώσει. Θα επιχειρήσει να σκοτώσει και τον εραστή της, αλλά θα καταλήξει στα χέρια της αστυνομίας.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1976-1977 και έκοψε 35.670 εισιτήρια.

Σενάριο – Σκηνοθεσία: Ηλίας Μυλωνάκος
Παίζουν: Αντώνης Λιώτσης, Αγγέλα Γιάννου, Τζάνις Μακ Κόνελ, Αντώνης Σκοπελίτης, Νέλλη Λόντου, Έμμυ Λάβδα.

Ρωξάνη, η Οδύσσεια του σεξ (1976)

Ένα νιόπαντρο ζευγάρι, η Ρωξάνη και ο Έντι, φτάνουν στο νησί που ανήκει στον ανάπηρο πατέρα του γαμπρού. Ο τελευταίος θα απαιτήσει από τον γιο του ένα εγγόνι, αλλά εκείνος διαπιστώνει ότι είναι στείρος. Θα ξεκινήσει τότε μια σειρά ερωτικών παρεξηγήσεων και περιπετειών που θα οδηγήσουν στο θάνατο του εραστή της νέας γυναίκας, καθώς και στη δολοφονία του πατέρα του γαμπρού, από το χέρι της Ρωξάνης.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1975-1976 και έκοψε 28.502 εισιτήρια.

Σκηνοθέτης: Νίκος Μήλας
Σενάριο: Γιώργος Ζερβουλάκος
Παίζουν: Ναταλί Δανίκα, Μάριος Τάγαρης, Γιώργος Λουκάκης, Γιώργος Στρατηγάκης, Ανέστης Βλάχος.

Το μήλο του Σατανά (1979)

 

Σε βιντεοκασέτα κυκλοφόρησε με τίτλο «Μετά Το Φόνο», όπου κάποιες σκηνές έχουν γυριστεί διαφορετικά (Recut Version).

Μια νυμφομανής σκηνοθετεί την κλοπή των κοσμημάτων της, μαζί με τον εραστή της και έναν κακοποιό. Η γυναίκα αυτή όμως παίζει ένα επικίνδυνο παιχνίδι με τον αστυνομικό που ερευνά την υπόθεση, και τελικά θα ανακαλύψει την πλεκτάνη που εκείνη είχε στήσει.

Η ταινία προβλήθηκε τη σαιζόν 1979-1980 και έκοψε 26.569 εισιτήρια.

Πρόκειται για ριμέικ της ταινίας «Κατηγορώ το κορμί μου» που είχε σκηνοθετήσει το 1969 ο Ερρίκος Ανδρέου, αλλά και της ταινίας «Ιδιωτική μου ζωή», που είχε γυρίσει ο Όμηρος Ευστρατιάδης το 1971.

Σκηνοθεσία: Όμηρος Ευστρατιάδης
Σενάριο: Γιάννης Σκλάβος
Παίζουν: Κώστας Πρέκας, Χρήστος Νομικός, Γιάννης Ζαβραδινός, Jennifer Mason, Δήμητρα Σερεμέτη, Κώστας Παπαχρήστος, Δημήτρης Τσαφταρίδης, Ρίτα Μπενσουσάν, Δημήτρης Μπλούκος.

 

 

Ο… άξιος Κώστας Γκουσγκούνης 
Όταν γίνεται αναφορά στον ερωτικό ελληνικό κινηματογράφο, αυτός είναι συνώνυμος με ένα όνομα: Κώστας Γκουσγκούνης. Ο Λαρισαίος πρωταγωνιστής που φέρει τους τίτλους «θρύλος», «βασιλιάς του σεξ», «σύμβολο του σεξ», υπήρξε μια εμβληματική φιγούρα και έμεινε κυρίως στην ιστορία όχι μόνο για τις επιδόσεις του, αλλά για τις απίστευτες ατάκες.

Άγγελοι διαστροφής 1983

Σκηνοθεσία: Απόστολος Τεγόπουλος

Σενάριο: Απόστολος Τεγόπουλος

Ηθοποιοί: Κατερίνα Σπάθη , Χάρης Μπρούμελ , Γιώργος Γεωργίου (II) , Φρόσω Αστέρη , Ρίτσα Debby , Christian Francesca , Έβελυν , Μαρί

Πλοκή: Ένας υπερδραστήριος άντρας (Χάρης Μπρούμελ) προσφέρει τις υπηρεσίες του σ’ έναν άλλο, σεξουαλικά ανενεργό (Γιώργος Γεωργίου). Άλλοτε τον εφοδιάζει με πορνοταινίες και άλλοτε του επιτρέπει να παίρνει μάτι. Τελικά, προμηθευτής και πελάτης θα καθίσουν να παρακολουθήσουν μαζί ένα σκληρό πορνό στο βίντεο, με σκοπό την θεραπεία της ανικανότητας του δεύτερου. Μια από τις πιο βρώμικες συρραφές σκηνών στην ιστορία του Ελληνικού κινηματογράφου, με ένα μοναδικό πρωταγωνιστικό δίδυμο και με σκηνές από παλαιότερες παραγωγές που δικαιολογούν και την απροσδόκητη εμφάνιση μεγάλης sex star της εποχής σε μία fake hardcore σκηνή.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *